Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF552 trw

Pompa hamulcowa PMF552 TRW

PMF552 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF552

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Ilość połączeń 2
Średnica [mm] 22,2
Ograniczenia producenta DELCO
nr EAN 3322937409082

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF552 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, KADETT E COMBO, VECTRA A 1.4-2.0 04.88-01.05
numery OEM:
OPEL      3492913
OPEL      5 58 019
VAUXHALL      3492913
VAUXHALL      5 58 019
zamienniki:
M 59 024
brak
BREMBO
FHM1170
brak
FERODO
H22966.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5263
brak
Car S.p.A (InterCar)
41102X
brak
A.B.S.
4005552
brak
GIRLING
823650
brak
NK
8AM 355 502-521
brak
HELLA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF552 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.