Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1881 lpr

Pompa hamulcowa 1881 LPR

1881 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1881, P10713

numer części:

1881

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
Litera rozpoznawcza E/EJ
otwór Ø [mm] 22,2
System hamulcowy DELCO
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532024058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1881 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, KADETT E COMBO, VECTRA A 1.4-2.0 04.88-01.05

Pompa hamulcowa 1881 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa 1881 producenta LPR

OPEL

3492913, 558019

numery OEM:
OPEL      3492913
OPEL      558019
zamienniki:
M 59 024
brak
BREMBO
FHM1170
brak
FERODO
H22966.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4005552
brak
GIRLING
823650
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1881 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.