Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E 16V quattro (1992.07-1994.07) 140km » PMF580 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.0 E 16v Quattro (1992.07-1994.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF580 TRW

PMF580 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF580

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica 1 [mm]20,6
Rozmiar gwintu 1M10
MateriałŻeliwo
Ilość połączeń3
nr EAN3322937873326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF580 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3/1.4D 04.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      47201-09020
TOYOTA      47201-09350
zamienniki:
0 204 123 561
brak
BOSCH
H209118.2.1
brak
FTE automotive GmbH
5322
brak
Car S.p.A (InterCar)
J3102184
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
M 83 014
brak
BREMBO
4005580
brak
GIRLING
FHM1456
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF580 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.