Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Cat (TBS, TCL, TCS) (1985.12-1992.09) 78km » 1365 lpr
wybrany samochód: 
Ford Transit Autobus (t_ _) 2.0 Cat (tbs, Tcl, Tcs) (1985.12-1992.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1365 LPR

1365 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1365, P30240

numer części:

1365

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
nr EAN8032532106501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1365 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3/1.4D 04.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      4720109020
TOYOTA      4720109350
zamienniki:
0 204 123 561
brak
BOSCH
H209118.2.1
brak
FTE automotive GmbH
M 83 014
brak
BREMBO
4005580
brak
GIRLING
FHM1456
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1365 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.