Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH172 trw

Pompa hamulcowa PMH172 TRW

PMH172 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH172

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 2 M12x1
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica 1 [mm] 22
nr EAN 3322937008391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH172 TRW

Pompa hamulcowa (22mm) pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ORION I, ORION II 1.1-1.6D 09.80-10.90
numery OEM:
FORD      6136543
FORD      6136544
FORD      6136834
FORD      6136835
FORD      85AB-2140-AA
FORD      85AB-2140-BA
FORD      86AB-2140-AA
FORD      86AB-2140-BA
zamienniki:
H22947.0.2
brak
FTE automotive GmbH
M 24 020
brak
BREMBO
M 24 062
brak
BREMBO
FHM1117
brak
FERODO
FHM602
brak
FERODO
H22947.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5444
brak
Car S.p.A (InterCar)
350686
brak
VALEO
61709
brak
A.B.S.
0 204 123 086
brak
BOSCH
0 986 480 057
brak
BOSCH
0 986 480 058
brak
BOSCH
4006172
brak
GIRLING
822529
brak
NK
822536
brak
NK
822540
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH172 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.