Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1528 lpr

Pompa hamulcowa 1528 LPR

1528 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1528
Pompa hamulcowa 1528
1528
lpr 1528 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1528, P08067

numer części:

1528

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
nr EAN 8032532022139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1528 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ORION I, ORION II 1.1-1.8D 09.80-10.90
numery OEM:
FORD      6136544
FORD      6136834
FORD      6136835
FORD      85AB2140AA
FORD      85AB2140BA
zamienniki:
39-0325
brak
KAGER
M 24 020
brak
BREMBO
FHM602
brak
FERODO
H22947.0.1
brak
FTE automotive GmbH
0 986 480 058
brak
BOSCH
4006172
brak
GIRLING
822529
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1528 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.