Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 40 TDI quattro (2016.08-2020.02) 190km » PMH633 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 40 Tdi Quattro (2016.08-2020.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH633 TRW

PMH633 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH633

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDELCO
Średnica 1 [mm]22,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem płynu hamulcowego
nr EAN3322937279418

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH633 TRW

numery OEM:
CHEVROLET      426507
DAEWOO      426507
DAEWOO      427257
zamienniki:
J3100908
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHM1191
brak
FERODO
H229049.7.1
brak
FTE automotive GmbH
5857
brak
Car S.p.A (InterCar)
M 15 010
brak
BREMBO
4006633
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH633 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.