Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1118 lpr

Pompa hamulcowa 1118 LPR

1118 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1118, P30159

numer części:

1118

producent:

LPR

System hamulcowy DELCO
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
nr EAN 8032532099117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1118 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: DAEWOO LANOS, NUBIRA 1.6/2.0 02.97-

Pompa hamulcowa 1118 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Pompa hamulcowa 1118 producenta LPR

DAEWOO

426507, 426508, 427257, 427258

numery OEM:
DAEWOO      426507
DAEWOO      426508
DAEWOO      427257
DAEWOO      427258
zamienniki:
39-0725
KAGER
FHM1191
brak
FERODO
H229049.7.1
brak
FTE automotive GmbH
H229050.7.1
brak
FTE automotive GmbH
M 15 010
brak
BREMBO
4006633
brak
GIRLING
4006634
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1118 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.