Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH638 trw

Pompa hamulcowa PMH638 TRW

PMH638 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH638
Pompa hamulcowa PMH638
PMH638
trw PMH638 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMH638 trw
Pompa hamulcowa PMH638 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH638

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Średnica [mm] 22,2
nr EAN 3322938159115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH638 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK 0.9-1.4LPG 05.07-
numery OEM:
FIAT      77364194
FIAT      77365835
zamienniki:
M 23 069
brak
BREMBO
H229066.7.1
brak
FTE automotive GmbH
6101
brak
Car S.p.A (InterCar)
B1562
brak
KAWE
8AM 355 502-241
brak
HELLA
33031900
brak
TEXTAR
4006638
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH638 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.