Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Suzuki DL DL 650 V-Strom (WC71) (2017.01-???) 48km » 1562 lpr
wybrany samochód: 
Suzuki Dl Dl 650 V-strom (wc71) (2017.01-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1562 LPR

1562 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1562, P30368

numer części:

1562

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,225
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928082631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1562 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 0.9-1.9D 06.05-
numery OEM:
FIAT      077365835
FIAT      77364194
FIAT      77365835
zamienniki:
M 23 069
brak
BREMBO
H229066.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4006638
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1562 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.