Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH950 trw

Pompa hamulcowa PMH950 TRW

PMH950 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH950

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NISSIN
Średnica 1 [mm] 22,2
Rozmiar gwintu 1 M10
Materiał Aluminium
Ilość połączeń 2
nr EAN 3322937872800

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH950 TRW

numery OEM:
HONDA      46100-SB2-821
HONDA      46100-SD2-A01
HONDA      46100-SD2-G01
HONDA      46100-SE0-902
HONDA      46100-SE0-903
HONDA      46100-SE0-904
HONDA      46100-SH3-931
HONDA      46100-SH3-932
zamienniki:
M 28 007
brak
BREMBO
J3104039
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5281
brak
Car S.p.A (InterCar)
5323
brak
Car S.p.A (InterCar)
71565
brak
A.B.S.
PMH327
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH950 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.