Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1614 lpr

Pompa hamulcowa 1614 LPR

1614 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1614, P21660

numer części:

1614

producent:

LPR

System hamulcowy NISSIN
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
nr EAN 8032532022504

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1614 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ACURA INTEGRA, HONDA CIVIC IV, CRX I, CRX II, INTEGRA 1.4/1.5/1.6 01.85-02.95
numery OEM:
HONDA      46100SB2821
HONDA      46100SD2A01
HONDA      46100SD2G01
HONDA      46100SE0902
HONDA      46100SE0903
HONDA      46100SE0904
HONDA      46100SH3931
HONDA      46100SH3932
HONDA      46100SK7903
ACURA      46100SE0903
ACURA      46100SK7903
zamienniki:
M 28 007
brak
BREMBO
PMH327
brak
TRW
05-0212
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1614 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.