Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 414 CDI RWD (907.143, 907.145, 907.243, 907.245, 907.141... (2018.02-???) 143km » PMK485 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 414 Cdi Rwd (907.143, 907.145, 907.243, 907.245, 907.141... (2018.02-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK485 TRW

PMK485 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK485

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937216963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK485 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN ZX; PEUGEOT 405 II 2.0 07.92-06.97
numery OEM:
CITROËN      4601 C4
CITROËN      95666966
PEUGEOT      4601 C4
zamienniki:
0 204 123 162
brak
BOSCH
350818
brak
VALEO
M 61 023
brak
BREMBO
5950
brak
Car S.p.A (InterCar)
61935
brak
A.B.S.
FHM1359
brak
FERODO
4007485
brak
GIRLING
823920
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK485 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.