Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2009.01-2010.12) 125km » 1168 lpr
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2009.01-2010.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1168 LPR

1168 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1168, P30166

numer części:

1168

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532099186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1168 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN ZX, PEUGEOT 405 II 2.0 07.92-06.97
numery OEM:
CITROËN      95666966
PEUGEOT      4601C4
zamienniki:
0 204 123 162
brak
BOSCH
M 61 023
brak
BREMBO
FHM1359
brak
FERODO
4007485
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1168 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.