Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) FM 400 (1982.12-1993.09) 102km » PMK582 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) Fm 400 (1982.12-1993.09) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK582 TRW

PMK582 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK582

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]23,8
Ograniczenia producentaBOSCH
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
nr EAN3322937391899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK582 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN XSARA PICASSO 1.6-2.0D 12.99-06.12
numery OEM:
CITROËN      4601 P5
zamienniki:
0 204 123 523
brak
BOSCH
24.2123-1753.3
brak
ATE
0 204 123 633
brak
BOSCH
H239066.7.1
brak
FTE automotive GmbH
5965
brak
Car S.p.A (InterCar)
4007582
brak
GIRLING
821943
brak
NK
FHM1472
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK582 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.