Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK645 trw

Pompa hamulcowa PMK645 TRW

PMK645 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK645

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 2
Średnica [mm] 23,8
Ograniczenia producenta ATE
nr EAN 3322937545438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK645 TRW

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW CADDY I, GOLF I, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III CLASSIC, SCIROCCO, VENTO 1.0-2.9 08.82-12.02
numery OEM:
AUDI      1H1 614 101 A
AUDI      1H1 614 201 A
SEAT      1H1 614 101 A
SEAT      1H1 614 201 A
SEAT      1H1 698 019 A
SEAT      1L0 614 101 A
SEAT      1L0 614 101 E
SEAT      1L0 614 201 A
SKODA      1H1 614 101 A
SKODA      1H1 614 201 A
VOLKSWAGEN      1H1 614 101 A
VOLKSWAGEN      1H1 614 201 A
VOLKSWAGEN      1H1 698 019 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK645 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.