Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1093 lpr

Pompa hamulcowa 1093 LPR

1093 Pompa hamulcowa LPR
180.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1093, P30149

numer części:

1093

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032928004251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1093 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY I, GOLF I, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III CLASSIC, SAVEIRO I 1.0-2.9 08.82-12.02

Pompa hamulcowa 1093 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 1093 producenta LPR

VOLKSWAGEN

1H1614101A, 1H1614201A, 1H1698019A

SEAT

1H1614101A, 1H1614201A, 1H1698019A, 1L0614101A, 1L0614101E, 1L0614201A

numery OEM:
SEAT      1H1614101A
SEAT      1H1614201A
SEAT      1H1698019A
SEAT      1L0614101A
SEAT      1L0614101E
SEAT      1L0614201A
VOLKSWAGEN      1H1614101A
VOLKSWAGEN      1H1614201A
VOLKSWAGEN      1H1698019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1093 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.