Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK674 trw

Pompa hamulcowa PMK674 TRW

PMK674 Pompa hamulcowa TRW
 

    Ocena:
numer części:

PMK674

producent:

TRW

Średnica [mm] 23,8
nr EAN 3322938181413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK674 TRW

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/MINIVAN, FUSION 1.25-2.0 08.95-12.12
numery OEM:
FORD      1146127
FORD      1325333
FORD      1430782
FORD      1463555
FORD      1553142
FORD      1695057
FORD      2S61-2140-CA
FORD      4S61-2140-KA
FORD      4S61-2140-KB
FORD      4S61-2140-KC
FORD      4S61-2140-KD
FORD      4S61-2140-KE
zamienniki:
C93012ABE
brak
ABE
H239081.7.1
brak
FTE automotive GmbH
B1033
brak
KAWE
8AM 355 503-341
brak
HELLA
6448
brak
Car S.p.A (InterCar)
33045600
brak
TEXTAR
FHM1458
brak
FERODO
33087700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK674 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.