Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK679 trw

Pompa hamulcowa PMK679 TRW

PMK679 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK679

producent:

TRW

Średnica [mm] 23,8
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
nr EAN 3322938181680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK679 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 806, EXPERT 1.9D-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      4601 K2
FIAT      71740001
FIAT      9463378480
PEUGEOT      4601 K2
zamienniki:
0 204 123 516
brak
BOSCH
H239004.8.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1286
brak
FERODO
5024
brak
Car S.p.A (InterCar)
821930
brak
NK
B1995
brak
KAWE
33039500
brak
TEXTAR
4007679
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK679 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.