Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1995 lpr

Pompa hamulcowa 1995 LPR

1995 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1995
Pompa hamulcowa 1995
1995
lpr 1995 Pompa hamulcowa
177.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1995, P30038

numer części:

1995

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bosch
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532066560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1995 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I FIAT SCUDO, ULYSSE LANCIA ZETA PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06

Pompa hamulcowa 1995 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa hamulcowa 1995 producenta LPR

PEUGEOT

4601K2

FIAT

71740001, 9463378480, K9463378480

CITROËN

4601K2

LANCIA

K9463378480

numery OEM:
CITROËN      4601K2
FIAT      71740001
FIAT      9463378480
FIAT      K9463378480
LANCIA      K9463378480
PEUGEOT      4601K2
zamienniki:
0 204 123 516
brak
BOSCH
H239004.8.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1286
brak
FERODO
4007606
brak
GIRLING
821930
brak
NK
4007679
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1995 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.