Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML119 trw

Pompa hamulcowa PML119 TRW

PML119 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML119

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937000517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML119 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW 5 (E34), 7 (E32), DAEWOO LUBLIN II 1.8-3.8 03.85-

Pompa hamulcowa PML119 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Pompa hamulcowa PML119 producenta TRW

BMW

1156978, 1157111, 1161617, 1161861, 34311157111, 34311161617, 34311161861, 34321156978, 34331156978

numery OEM:
BMW      1 156 978
BMW      1 157 111
BMW      1 161 617
BMW      1 161 861
BMW      34 31 1 157 111
BMW      34 31 1 161 617
BMW      34 31 1 161 861
BMW      34 32 1 156 978
BMW      34 33 1 156 978
zamienniki:
H25915.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 003
brak
BREMBO
FHM1107
brak
FERODO
5079
brak
Car S.p.A (InterCar)
51914
brak
A.B.S.

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML119 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.