Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1871 lpr

Pompa hamulcowa 1871 LPR

1871 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1871, P051283

numer części:

1871

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532023952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1871 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), 5 (E34), 7 (E32), DAEWOO LUBLIN II 1.6-4.0 03.85-

Pompa hamulcowa 1871 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Pompa hamulcowa 1871 producenta LPR

BMW

1156978, 1157111, 1161617, 1161861, 34311157111, 34311161617, 34311161861, 34321156978, 34331156978, 34331161861

numery OEM:
BMW      1156978
BMW      1157111
BMW      1161617
BMW      1161861
BMW      34311157111
BMW      34311161617
BMW      34311161861
BMW      34321156978
BMW      34331156978
BMW      34331161861

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1871 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.