Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML271 trw

Pompa hamulcowa PML271 TRW

PML271 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML271

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 3
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937001828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML271 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES 124 (W124), 190 (W201), E (W124), S (C126), S (W126), S (W140), SL (R107), SL (R129) 2.5-6.0 09.85-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 430 38 01
MERCEDES-BENZ      004 430 55 01
MERCEDES-BENZ      004 430 75 01
MERCEDES-BENZ      44303801
MERCEDES-BENZ      44305501
MERCEDES-BENZ      44307501
MERCEDES-BENZ      A 004 430 38 01
MERCEDES-BENZ      A 004 430 55 01
MERCEDES-BENZ      A 004 430 75 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML271 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.