Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1857 lpr

Pompa hamulcowa 1857 LPR

1857 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1857, P17563

numer części:

1857

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Otwór Ø 2 [mm] 19,05
Otwór Ø 1 [mm] 25,40
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032532023808

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1857 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/19,05mm) pasuje do: MERCEDES 124 (W124), 190 (W201), E (W124), S (C126), S (W126), S (W140), SL (R107), SL (R129) 2.5-6.0 12.79-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0044303801
MERCEDES-BENZ      0044305501
MERCEDES-BENZ      0044307501
MERCEDES-BENZ      44203801
MERCEDES-BENZ      A0044303801
MERCEDES-BENZ      A0044305501
MERCEDES-BENZ      A0044307501

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1857 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1857 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.