Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0380 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0380 VAICO

V10-0380 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0380

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0380

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 3-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ciężar [kg] 0,142
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001303913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0380 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO, VW BORA, BORA I 1.0-4.2 08.67-
numery OEM:
AUDI      010 325 421 A
AUDI      10325421A
SEAT      010 325 421 A
SEAT      10325421A
SKODA      010 325 421 A
SKODA      10325421A
VOLKSWAGEN      010 325 421 A
VOLKSWAGEN      10325421A
VAG      010 325 421 A
VAG      10 325 421 A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0380 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.