Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 108 758 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 TOPRAN

108 758 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 758
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758
108 758
topran 108 758 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 758

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 90 B2, VW GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, TRANSPORTER T3 1.5-2.3 05.72-12.92

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 producenta TOPRAN

AUDI

010325421A

VOLKSWAGEN

010325421A

numery OEM:
AUDI      010 325 421A
VOLKSWAGEN      010 325 421A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 758 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.