Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0387 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 VAICO

V10-0387 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0387
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387
V10-0387
vaico V10-0387 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 vaico
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

01V 325 429, 1V 325 429, 986 307 403 00

numer części:

V10-0387

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów 5HP19
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg] 0,435
nr EAN 4046001304088

skład zestawu:
V10-0382 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
V10-2502 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A6 C6, A8 D2, ALLROAD C5, PORSCHE BOXSTER, CAYMAN, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 03.94-12.12

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 producenta VAICO

AUDI

01V321371, 01V325429, 01V325429kit, 01V325429S, 1V321371, 1V325429, 1V325429kit, 1V325429S

PORSCHE

98630740300, 98639701600

VOLKSWAGEN

01V321371, 01V325429, 01V325429kit, 01V325429S, 1V321371, 1V325429, 1V325429kit, 1V325429S

SKODA

01V321371, 01V325429, 1V321371, 1V325429

numery OEM:
AUDI      01V 321 371
AUDI      01V 325 429
AUDI      01V 325 429 kit
AUDI      01V 325 429 S
AUDI      1V 321 371
AUDI      1V 325 429
AUDI      1V 325 429 kit
AUDI      1V 325 429 S
AUDI      1V325429
PORSCHE      986 307 403 00
PORSCHE      986 397 016 00
SEAT      01V 321 371
SEAT      01V 325 429
SEAT      1V321371
SEAT      1V325429
SKODA      01V 321 371
SKODA      01V 325 429
SKODA      1V321371
SKODA      1V325429
VOLKSWAGEN      01V 321 371
VOLKSWAGEN      01V 325 429
VOLKSWAGEN      01V 325 429 kit
VOLKSWAGEN      01V 325 429 S
VOLKSWAGEN      1V 321 371
VOLKSWAGEN      1V 325 429
VOLKSWAGEN      1V 325 429 kit
VOLKSWAGEN      1V 325 429 S
VOLKSWAGEN      1V325429
VAG      01V 321 371
VAG      01V 325 429
VAG      01V 325 429 kit
VAG      01V 325 429 kit
VAG      01V 325 429 S
VAG      1V 321 371
VAG      1V 325 429
VAG      1V 325 429 kit
VAG      1V 325 429 kit
VAG      1V 325 429 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0387 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.