Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 108 759 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 TOPRAN

108 759 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 759
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759
108 759
topran 108 759 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 topran
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 topran
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 759

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D2, ALLROAD C5, BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), Z4 (E85), SKODA SUPERB I 1.6-4.4 03.94-03.11
numery OEM:
AUDI      01V 325 429
BMW      2434 1 423 376
SKODA      01V 325 429
VOLKSWAGEN      01V 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 759 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.