Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0336 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 VAICO

V20-0336 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0336
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336
V20-0336
vaico V20-0336 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-0336

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów A5S325Z
Typ skrzyni biegów 5HP19
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,526
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001327735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: AUDI A6 C5, A6 C6, BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), Z4 (E85), VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.9D-4.2 08.95-03.11
numery OEM:
BMW      1 423 376
BMW      24 34 1 423 376

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0336 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.