Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0571 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0571 VAICO

V10-0571 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0571

producent:

VAICO

Tryb pracy hydrauliczny
Nowa część 
Kształt adaptera trójkątny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Ograniczenia producenta ZF
Długość [mm] 128
Wysokość [mm] 107
Ciśnienie [bar] 110
Koła pasowe bez koła pasowego
Typ pompy pompa łopatkowa
Przestrzegaj informacji montażowych 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Szerokość [mm] 100
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciężar [kg] 1,6619
nr EAN 4046001360046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0571 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A6 C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5 2.4/2.8 08.96-03.08
numery OEM:
AUDI      4B0 145 155 E
AUDI      8D0 145 156 F
AUDI      8D0 145 156 FX
SEAT      4B0 145 155 E
SEAT      8D0 145 156 F
SEAT      8D0 145 156 FX
SKODA      4B0 145 155 E
SKODA      8D0 145 156 F
SKODA      8D0 145 156 FX
VOLKSWAGEN      4B0 145 155 E
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 F
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 FX
VAG      4B0 145 155 E
VAG      4B0145155E
VAG      8D0 145 156 F
VAG      8D0 145 156 FX
VAG      8D0145156F

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0571 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.