Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0572 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0572 VAICO

V10-0572 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0572

producent:

VAICO

Ograniczenia producenta ZF
Wysokość [mm] 106
Koła pasowe bez koła pasowego
Kształt adaptera trójkątny
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Przestrzegaj informacji montażowych 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
dla numeru OE 8D0 145 156 K
Długość [mm] 125
Szerokość [mm] 128
Nowa część 
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciężar [kg] 1,6619
nr EAN 4046001360060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0572 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.3 11.94-03.08
numery OEM:
AUDI      8D0 145 155 Q
AUDI      8D0 145 155 QX
AUDI      8D0 145 156 K
AUDI      8D0 145 156 KX
SEAT      8D0 145 155 Q
SEAT      8D0 145 155 QX
SEAT      8D0 145 156 K
SEAT      8D0 145 156 KX
SKODA      8D0 145 155 Q
SKODA      8D0 145 155 QX
SKODA      8D0 145 156 K
SKODA      8D0 145 156 KX
VOLKSWAGEN      8D0 145 155 Q
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 K
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 KX
VAG      8D0 145 155 Q
VAG      8D0 145 155 QX
VAG      8D0 145 156 K
VAG      8D0 145 156 KX
VAG      8D0145156KX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0572 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.