Typ pompy | pompa łopatkowa |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Ciśnienie robocze [bar] | 110 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 445 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8D0145156K, 8D0145156KV, 8D0145156KX, 8D0145156L
8D0145156K, 8D0145156KV, 8D0145156KX, 8D0145156L
8D0145156K, 8D0145156KV, 8D0145156KX, 8D0145156L
AUDI | 8D0 145 156K | |
AUDI | 8D0 145 156KV | |
AUDI | 8D0 145 156KX | |
AUDI | 8D0 145 156L | |
SKODA | 8D0 145 156K | |
SKODA | 8D0 145 156KV | |
SKODA | 8D0 145 156KX | |
SKODA | 8D0 145 156L | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156K | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156KV | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156KX | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156L |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 445 TOPRAN w samochodach: