Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0573 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0573 VAICO

V10-0573 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts VAICO
 

    Ocena:
numer części:

V10-0573

producent:

VAICO

Długość [mm] 128
Ciśnienie [bar] 110
Kształt adaptera trójkątny
Przestrzegaj informacji montażowych 
dla numeru OE 8D0 145 156 T
Koła pasowe bez koła pasowego
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Ograniczenia producenta ZF
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 107
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez rowków
Typ pompy pompa łopatkowa
Nowa część 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Ciężar [kg] 1,6219
nr EAN 4046001360077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0573 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.3 11.94-03.08
numery OEM:
AUDI      8D0 145 155 X
AUDI      8D0 145 156 L
AUDI      8D0 145 156 T
AUDI      8D0 145 156 TX
SEAT      8D0 145 155 X
SEAT      8D0 145 156 L
SEAT      8D0 145 156 T
SEAT      8D0 145 156 TX
SKODA      8D0 145 156 L
SKODA      8D0 145 156 T
SKODA      8D0 145 156 TX
VOLKSWAGEN      8D0 145 155 X
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 L
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 T
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 TX
VAG      8D0 145 155 X
VAG      8D0 145 156 L
VAG      8D0 145 156 T
VAG      8D0 145 156 TX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Green Mobility Parts V10-0573 VAICO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-0573

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.