
| Ograniczenia producenta | ZF |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Kształt adaptera | trójkątny |
| Liczba otworów mocujących adaptera | 3 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 |
| Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16x2 |
| Odstęp adaptera od pompy [mm] | 32 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 80 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Ciśnienie [bar] | 120 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322937388127 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW
Koszt kaucji: 395.75 złTT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q
8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q
8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q
| AUDI | 8D0 145 156 T | |
| AUDI | 8D0 145 156 TX | |
| AUDI | 8D0 145 177 Q | |
| SKODA | 8D0 145 156 T | |
| SKODA | 8D0 145 156 TX | |
| SKODA | 8D0 145 177 Q | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 T | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 TX | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 177 Q |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW w samochodach: