Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR155 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW

JPR155 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR155
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155
JPR155
trw JPR155 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
481.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR155

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x2
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6 SKODA SUPERB I VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.9D-2.8 01.95-03.08

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 producenta TRW

AUDI

8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q

VOLKSWAGEN

8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q

SKODA

8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q

numery OEM:
AUDI      8D0 145 156 T
AUDI      8D0 145 156 TX
AUDI      8D0 145 177 Q
SKODA      8D0 145 156 T
SKODA      8D0 145 156 TX
SKODA      8D0 145 177 Q
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 T
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 TX
VOLKSWAGEN      8D0 145 177 Q

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.