Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI (2013.05-2016.08) 136km » V10-0575 vaico
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 2.0 Tdi (2013.05-2016.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0575 VAICO

V10-0575 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO

    Ocena:
numer części:

V10-0575

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]107
Typ pompypompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Szerokość [mm]98
Tryb pracyhydrauliczny
Nowa część
Kształt adapteratrójkątny
Przestrzegaj informacji montażowych
Ograniczenia producentaZF
Długość [mm]150
Ciśnienie [bar]110
Koła pasowebez koła pasowego
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Ciężar [kg]1,6119
nr EAN4046001360091
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0575 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.9D/2.0D 11.00-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0 145 155 N
SEAT      8E0 145 155 N
SKODA      8E0 145 155 N
VOLKSWAGEN      8E0 145 155 N
VAG      8E0 145 155 N

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0575 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.