Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0587 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0587 VAICO

V10-0587 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0587

producent:

VAICO

Szerokość [mm] 120
Ciężar [kg] 2,8
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegaj informacji montażowych 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Długość [mm] 135
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Wysokość [mm] 135
Koła pasowe bez koła pasowego
Nowa część 
nr EAN 4046001556562

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0587 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 2.5D/5.0D 10.02-05.10

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0587 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0587 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

7H0422153A, 7H0422153G, 7H0422153H

numery OEM:
SEAT      7H0 422 153 A
SEAT      7H0 422 153 G
SEAT      7H0 422 153 H
SKODA      7H0 422 153 A
SKODA      7H0 422 153 G
SKODA      7H0 422 153 H
VOLKSWAGEN      7H0 422 153 A
VOLKSWAGEN      7H0 422 153 G
VOLKSWAGEN      7H0 422 153 H
VAG      7H0 422 153 A
VAG      7H0 422 153 G
VAG      7H0 422 153 H

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0587 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.