Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
Ciężar [kg] | 0,171 |
nr EAN | 4046001119989 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1122 VAICO
AUDI | 191 407 181 | |
AUDI | 191 407 181 D | |
AUDI | 191 407 181 E | |
AUDI | 357 407 181 | |
SEAT | 191 407 181 | |
SEAT | 191 407 181 D | |
SEAT | 191 407 181 E | |
SEAT | 357 407 181 | |
SKODA | 191 407 181 | |
SKODA | 191 407 181 D | |
SKODA | 191 407 181 E | |
SKODA | 357 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 181 D | |
VOLKSWAGEN | 191 407 181 E | |
VOLKSWAGEN | 357 407 181 | |
VAG | 191 407 181 | |
VAG | 191 407 181 D | |
VAG | 191 407 181 E | |
VAG | 357 407 181 |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1122 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.