Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1622 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1622 VAICO

V10-1622 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1622

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Ciężar [kg] 1,25
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 4046001395413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1622 VAICO

Poduszka silnika z tyłu P, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 199 851 H
AUDI      1J0 199 851 J
AUDI      1J0 199 851 N
SEAT      1J0 199 851 H
SEAT      1J0 199 851 J
SEAT      1J0 199 851 N
SKODA      1J0 199 851 H
SKODA      1J0 199 851 J
SKODA      1J0 199 851 N
VOLKSWAGEN      1J0 199 851 H
VOLKSWAGEN      1J0 199 851 J
VOLKSWAGEN      1J0 199 851 N
VAG      1J0 199 851 N

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1622 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.