Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-1660 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660 VAICO

V10-1660 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-1660
Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1660

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 138
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 508
Szerokość [mm] 111
Ciężar [kg] 0,84
nr EAN 4046001421242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: VW NEW BEETLE 01.98-10.10

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

1C1955603, 1C1955603A

numery OEM:
SEAT      1C1 955 603
SEAT      1C1 955 603 A
SKODA      1C1 955 603
SKODA      1C1 955 603 A
VOLKSWAGEN      1C1 955 603
VOLKSWAGEN      1C1 955 603 A
VAG      1C1 955 603
VAG      1C1 955 603 A

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1660 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.