Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2287 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO

V10-2287 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2287
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287
V10-2287
129.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

0BH 325 183 A, 0BH 325 183 B, 0BH 325 183 D

numer części:

V10-2287

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów DQ380
Typ skrzyni biegów DQ400E
Typ skrzyni biegów DQ500
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Wysokość [mm] 138
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,121
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001556357

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, Q3, R8, R8 SPYDER, TT, CUPRA FORMENTOR, SEAT ALHAMBRA, TARRACO, SKODA KODIAQ I, VW ARTEON, GOLF VII, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6 1.4H-5.2 04.07-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

0BH325183Bkit1

numery OEM:
VOLKSWAGEN      0BH 325 183 B kit1
VAG      0BH 325 183 A kit
VAG      0BH 325 183 B kit
VAG      0BH 325 183 B kit1
VAG      0BH 325 183 D kit
VAG      BH 325 183 A kit
VAG      BH 325 183 B kit
VAG      BH 325 183 D kit

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.