Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » V10-6352 vaico

Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352 VAICO

V10-6352 Zestaw osłon, wał napędowy VAICO
vaico V10-6352
Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352
V10-6352
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-6352

producent:

VAICO

Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Zestaw pełny 
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Oś przednia
dla numeru OE 8D0 498 201
Ciężar [kg] 0,43
nr EAN 4046001486029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352 VAICO

Osłona przegubu przód/tył/wewnątrz (fi: 24/100) (dł.118) (kpl.) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A4 B5, A6 C4, A6 C5 1.6-6.0 06.76-03.08

Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352 producenta VAICO

AUDI

8D0498201

VOLKSWAGEN

8D0498201

numery OEM:
AUDI      8D0 498 201
SEAT      8D0 498 201
SKODA      8D0 498 201
VOLKSWAGEN      8D0 498 201
VAG      8D0 498 201

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy V10-6352 VAICO w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.