Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0299 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO

V20-0299 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0299
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299
V20-0299
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-0299

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 4HP22/24-H
Ciężar [kg] 0,327
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001278211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E28), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32) 1.6-5.0 10.75-09.94

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 producenta VAICO

BMW

1215544, 1218550, 24311218550, 24341215544

numery OEM:
BMW      1 215 544
BMW      1 218 550
BMW      24 31 1 218 550
BMW      24 34 1 215 544

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.