Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 88D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT

HX 88D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 88D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D
HX 88D
knecht HX 88D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

70364446

numer części:

HX 88D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 160,8
Szerokość [mm] 151
Typ skrzyni biegów ZF 4HP22
Wysokość 1 [mm] 12
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 39
nr EAN 4009026601587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32) 1.6-3.5 10.75-09.94

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D producenta KNECHT

BMW

1218550, 24111215488, 24311218550

numery OEM:
BMW      1218550
BMW      24 11 1 215 488
BMW      24311218550

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.