Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0335 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 VAICO

V20-0335 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-0335
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335
V20-0335
vaico V20-0335 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 vaico
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-0335

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów GM5L40E
Typ skrzyni biegów A5S360R
Materiał uszczelnienia wargowego Guma masywna
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg] 1,06514
nr EAN 4046001327728

skład zestawu:
V20-0319 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V20-1481 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów, z uszczelką gumową) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83), X5 (E53), Z3 (E36) 1.8-3.0D 09.95-08.08

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 producenta VAICO

BMW

1423604, 24111423604, 24117508517, 24117510012, 24117533699, 24117557070, 7508517, 7510012, 7533699, 7557070

numery OEM:
BMW      1 423 604
BMW      24 11 1 423 604
BMW      24 11 7 508 517
BMW      24 11 7 510 012
BMW      24 11 7 533 699
BMW      24 11 7 557 070
BMW      7 508 517
BMW      7 510 012
BMW      7 533 699
BMW      7 557 070
OPEL      07 47 479
OPEL      7 47 479
OPEL      96041958

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0335 VAICO w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.