Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 500 650 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 TOPRAN

500 650 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 500 650
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650
500 650
topran 500 650 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

500 650

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 500 787
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83), Z3 (E36) 1.8-3.0D 09.95-08.08

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 producenta TOPRAN

BMW

24111423604, 24117508517, 24117510012, 24117533699, 24117557070

numery OEM:
BMW      2411 1 423 604
BMW      2411 7 508 517
BMW      2411 7 510 012
BMW      2411 7 533 699
BMW      2411 7 557 070

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 650 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.