Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V30-0022 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0022 VAICO

V30-0022 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO
 

    Ocena:
numer części:

V30-0022

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 78
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia manualna 5-biegowa
Długość [mm] 135
Szerokość [mm] 85
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,713
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 4046001454196

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0022 VAICO

Poduszka silnika z przodu L/P, gumowo-metalowa pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0CNG 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 240 07 17
MERCEDES-BENZ      169 240 14 17
MERCEDES-BENZ      A 169 240 07 17
MERCEDES-BENZ      A 169 240 14 17

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0022 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.