Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0211 maxgear

Poduszka silnika 40-0211 MAXGEAR

40-0211 Poduszka silnika MAXGEAR
maxgear 40-0211
Poduszka silnika 40-0211
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0211

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 135
Szerokość [mm] 85,0
Grubość [mm] 78,0
Strona zabudowy z przodu z lewej
Strona zabudowy z przodu po prawej
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,670
nr EAN 5901619522271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0211 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. DB W169/245

Poduszka silnika 40-0211 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Poduszka silnika 40-0211 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

1692400717, 1692401417, A1692400717, A1692401417

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 240 07 17
MERCEDES-BENZ      169 240 14 17
MERCEDES-BENZ      A169 240 07 17
MERCEDES-BENZ      A169 240 14 17

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0211 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0211 MAXGEAR:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.