Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V30-0848 vaico

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V30-0848 VAICO

V30-0848 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO
 

    Ocena:
numer części:

V30-0848

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ciężar [kg] 0,11466
nr EAN 4046001271328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V30-0848 VAICO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 466 05 38
MERCEDES-BENZ      000 466 07 04
MERCEDES-BENZ      000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      000 466 21 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 07 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 21 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 05 38

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V30-0848 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.