Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » V30-2746 vaico

Filtr oleju, Green Mobility Parts V30-2746 VAICO

V30-2746 Filtr oleju, Green Mobility Parts VAICO
vaico V30-2746
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-2746

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 165,5
średnica zewnętrzna [mm] 65,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24,5
Ciężar [kg] 0,078
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001790881

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Green Mobility Parts V30-2746 VAICO

Filtr oleju, Green Mobility Parts V30-2746 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju, Green Mobility Parts V30-2746 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

2761800009, 2761840025, A2761800009, A2761840025

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      276 180 00 09
MERCEDES-BENZ      276 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 276 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 276 184 00 25

Zastosowanie Filtr oleju, Green Mobility Parts V30-2746 VAICO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.