Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-7455 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455 VAICO

V30-7455 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-7455
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

221 277 02 00

numer części:

V30-7455

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 7G-Tronic
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 722,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Ciężar [kg] 0,809
nr EAN 4046001336942

skład zestawu:
V30-7475 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
V30-7524 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219) 1.6-6.3 09.89-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

2202770095S, 2202770395, 2202770395S, 2202770695, 2202770695S, 2212770095, 2212770095S, 2212770195S, 2212770200S, A2202770095S, A2202770395, A2202770395S, A2202770695, A2202770695S, A2212770095, A2212770095S, A2212770195S, A2212770200S

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 277 00 95 S
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95 S
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95 S
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95 S
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95 S
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00 S
MERCEDES-BENZ      A 220 277 00 95 S
MERCEDES-BENZ      A 220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 03 95 S
MERCEDES-BENZ      A 220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 06 95 S
MERCEDES-BENZ      A 221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 00 95 S
MERCEDES-BENZ      A 221 277 01 95 S
MERCEDES-BENZ      A 221 277 02 00 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7455 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.